bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

استفسار عن عيادة اصله تارجان؟؟

abdelrauf

Member
بعد اذنكم كنت عاوز اعرف ......هل فيه حد اتعامل مع عيادة اصله تارجان فى تركيا .....وايه كانت النتيجة و رأيه عن النظافة و التعامل و الدقة فى العملية؟؟؟
ولو حد من مصر اتعامل مع العيادة دى ياريت يتواصل معايا بشكل مباشر

رد: استفسار عن عيادة اصله تارجان؟؟

انا شايف نتايج كويسه على صفحتهم على الفيس بوك وصور كتيره ليهم واغلى سعر مقارنه بباقى المراكز

وللعلم اختيارى وقع عليهم حتى الان بس انا صراحه خايف عموما من الموضوع ده

علي سعيد

هل احد من الاعضاء جرب المركز ارجو الرد رجائن

rafi2

Member

أنا جربت المركز ده شهر أبريا السنه اللي فاتت ودفعت 1800 دولار وشغل نصب والزراعه فاشله ويوجد فراغات والشعر رفيع جدااا والكثافه سيئه وأخبروني انهم زرعوا 6000 بويصله وده غالبا عدد غير صحيح أو تم تلف جزء من البويصلات نتيجة أستخراج كميات كبيره من البويصلات وقالولي جلسة تكثيف بنصف الثمن الحالي علي أن أدفع 1000 دولار فقط بدلا من 2000 دولار ويوجد محادثات بيني وبينهم وأسم المنسقه مها وأصله هي أخصائيه مش طبيبه فأرجو الحذر منهم....

بعد اذنكم كنت عاوز اعرف ......هل فيه حد اتعامل مع عيادة اصله تارجان فى تركيا .....وايه كانت النتيجة و رأيه عن النظافة و التعامل و الدقة فى العملية؟؟؟
ولو حد من مصر اتعامل مع العيادة دى ياريت يتواصل معايا بشكل مباشر

السلام عليكم
اتصلت بهذا المركز من قبل لاجراء الزراعة وأرسلت اليهم صورى وقالوا أنهم سيقومون بزراعة 5000 بصيلة بدون منطقة التاج مع العلم ان المنطقة المانحة لدى لا يوجد بها إلا 4000 بصيلة وبتقينة الشريحة لا بتقنية fue لذلك لم أصدقهم فهم من المراكز الدعائية التى تريد أن تزرع لأى شخص يدفع بغض النظر عن حالته ومناسبته للزراعة من عدمه فالحذر كل الحذر من هذا المركز الغير دقيق فى معلوماته
تقبل تحياتى

مستحيل اخوي يزعون 5000 بصيلة بتقنية الشريحة لان الشريحة بصيلاتها اقل من الاقتطاف بسبب حجم الندبة 1 ملم من الاذن للاذن فما يقدرون يفتحون جرح اكبر من كذا لان طبيعة فروة الراس لينة

التعديل الأخير بواسطة المشرف:

د.عمر

انا زرعت عندهم قبل 10 ايام ما شاء الله مركز فخم جدا وكادر مميز للامانه انا جدا متفائل ومبسوط من شغلهم*

أعلى