bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

محتاج مكان لزراعة الشعر فى مصر موثوق

انا شعرى خفيف جداً ومنطقة الخلفية الcrown خفيفة جدا جدا
وعملت كل شئ جربت كل شئ ومستمر الان على minxodil 5% من سنه
ومحتاج ازرع شعر وخايف من عملية الشريحة ونفسى اعملها اقتطاف FUE
بس بدور على اماكن فى مصر وروحت لاتنين بس مش متأكد محتاج شخص موثوق
لو تقدرو تساعدونى وتدلونى على مكان موثوق ومجرب اكون شاكر جداً جداً :emoji9:

ولد نجد 1

Active Member
رد: محتاج مكان لزراعة الشعر فى مصر موثوق

مينفعش الزراعة في مصر ياجمال لو تقدر تسافر تركيا احسن وياليت تحط لنا صورة لشعرك نشوفها ونقيم الحالة وفيه اثنين بالمنتدى زرعوا بمصر واحد يحذر من الزراعة ونتائج زراعته فشلت ونادم اما الثاني اختفى لحد الان ماكتب عن نتائج الزراعة ماعرف لسا يدخل المنتدى او لا المهم انت ادخل تجارب الاعضاء الذكور وابحث عن الزراعين بمصر ماعتقد بعد ماتقرأ التجارب بتزرع بمصر او اي دولة عربية ياتركيا يا اوربا وامريكا او الصين .

مينفعش الزراعة في مصر ياجمال لو تقدر تسافر تركيا احسن وياليت تحط لنا صورة لشعرك نشوفها ونقيم الحالة وفيه اثنين بالمنتدى زرعوا بمصر واحد يحذر من الزراعة ونتائج زراعته فشلت ونادم اما الثاني اختفى لحد الان ماكتب عن نتائج الزراعة ماعرف لسا يدخل المنتدى او لا المهم انت ادخل تجارب الاعضاء الذكور وابحث عن الزراعين بمصر ماعتقد بعد ماتقرأ التجارب بتزرع بمصر او اي دولة عربية ياتركيا يا اوربا وامريكا او الصين .

متعرفش مكان فى تركيا موثوق وكم سيكلفنى المصاريف كلها ؟

انا قريب جداً من هذا

ولد نجد 1

Active Member

ادخل قسم تجارب الاعضاء هناك تشوف كل التجارب والعياات وراح تاخذ فكرة ممتازة عن الزراعة بتركيا وكمان الاسعار والادوية وكل حاجه

Agahmed

Member

يا ولد نجد
انت واخد فكره غلط عن المصرين المصرين مش بيعرفوا يدخلوا سيناء اللى اصلا ارضهم تقول روح امريكا واوربا دا حلم وصعب اننا نحلمه هو لو ربنا كرمنا ممكن نروح وبالعافيه وبصعوبه تركيا الصين سهله

Agahmed

Member

لو مش قدامك غير انك تعملها فى مصر اتفق مع الدكتور انك تعمل العميله على مرحلتين جرب فى مساحه صغيرة عشان لو فشلت يبقى مخسرتش كتير ومهتدرتش فى المنطقه المانحه عشان لو ربنا كرمك بعدين وتقدر تسافر تركيا ام الدنيا ودى وجهه نظرى لانى انا لو مكانك هعمل كده

Abo yazein

من تجربتي عند الدكتور مجدي بمصر العيادة بالمهندسين بعمارة هارديز أنصح بعدم الزراعة لدية عمل زراعة لي فاشلة جدا بطريقة الشريحة للأسف الدكتور غير متمكن .انحصك تروح تركيا .*

Ahmed amb

في دكاتره كتير في مصر نتائج ممتازه في شادي المغربي و شريف حجازي وامير الشرقاوي انا روحت لهم بس مقتنع اكتر بدكتور امير الشرقاوي لان هو عمل زراعه شعر لنفسه وانا معرفتش الا لما هو قالي

ولد نجد 1

Active Member

كيف عمل زراعه لنفسه كيف قدر يستخرج بصيلات بنفسه ويفتح القنوات ويزرع ممكن تقصد الطاقم الطبي التابع له هو عملها له مايقدر احد يسوي زراعه لنفسه .. وممكن يكون عملها برا وقال انا عملتها بعيادتي يعني اعلان وكذا اقول ممكن والعلم عند الله

Ahmed amb

اكيد اقصد الطاقم الطبي المساعد انا شوفت صورته وهو لسه زراع كان في نفس المركز والنتيجه ممتازه جدا اختفي الصلع

ليا علي

اخي انا بنصحك تروح لتركيا وفي مركز بابا عمل زرع شعر عندهم كتير ممتاز و ممنون منهم انصحك تروح لعندهم

ما معنى ان عملية الزراعه فشلت يا شباب؟
ماذا يحدث بالضبط؟

أعلى