bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

ادعولى

mr_agamy

ادعولى نازل دلوقت مطار القاهره مسافر تركيا لإجراء عمليه زرع شعر عند الدكتور محمد جوتشو ربنا يعافينا و يعافى جميع المسلمين

mr_agamy

الحمد لله تمت العمليه و رجعت بيتى سليم و طبعا زى كل اللى عملو العمليه معنااااااه فى النوم و سخونه شديده بالرأس اضع الثلج على رأسى الثلج يسخن و راسى ما تبرد بس الحمد لله ماشيه بس المهم موضوع القشور دا انا النهارده خامس يوم العمليه و الاحظ ان مع الغسيل تسقط بعض القشور بها شعر صغير كدا انا بغسل شعرى غلط ولا دا طبيعى ياريت اصحاب الخبره يفدونى و بالنسبه للمقبلين على العمليه انا جاهز فى اى استفسار

a7m1d7

عضو مميز
الحمد لله تمت العمليه و رجعت بيتى سليم و طبعا زى كل اللى عملو العمليه معنااااااه فى النوم و سخونه شديده بالرأس اضع الثلج على رأسى الثلج يسخن و راسى ما تبرد بس الحمد لله ماشيه بس المهم موضوع القشور دا انا النهارده خامس يوم العمليه و الاحظ ان مع الغسيل تسقط بعض القشور بها شعر صغير كدا انا بغسل شعرى غلط ولا دا طبيعى ياريت اصحاب الخبره يفدونى و بالنسبه للمقبلين على العمليه انا جاهز فى اى استفسار

طبعا غسيلك مضبوط ولا تلتفت لأي تساقط بيحصل معاك حتى تكمل سنة كاملة على الزراعة اهم شي تطبق التعليمات بشكل ممتاز خاصة في اول شهر وعدم التعرض للشمس لمدة شهرين وأيضا يكون الغسيل بلطف مايكون هناك لمس قوي لفروة الرأس لمس بسيط يعني ضغط بسيط فقط بدون تحريك اليد على فروة الرأس
أتمنى لك زراعة موفقة

mr_agamy

انا ملاحظ ان فى بعض الاختلافات فى التعليمات بين المراكز و بعضها و بعض هذه الاختلافات ممكن تكون جوهريه يعنى مثلا محمد جوتشو قالى من اول يوم غسيل تضع اللوشن اولا من 30 الى 60 دقيقه ثم تغسله بالشامبو اما تعليمات است اثيكا ان اول عشره ايام غسيل بالشامبو اولا ثم وضع اللوشن وبعد العشر الايام زى ما جوتشو قال نضع اللوشن ساعه و بعد كدا يتم الغسيل ايه رأيكو ؟

أعلى