bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

سؤال محير مينوكسديل و بروسكار

sandervan

Member
ابى اعرف لو لم تكن هناك نتائج المينوكسديل و بروسكار فى 6 اشهر هل تعتبر التجربة فاشلة

اي بمعنى اخر يمكن ظهور الشعر بعد 8 اشهراوسنة مثلا ??????????

التعديل الأخير بواسطة المشرف:

7arby

Member
رد: سؤال محير مينوكسديل و بروسكار

لا اخي ما في اي علاقه بين المينوكسيديل والبروسكار بالنسبه لنجاح العمليه !
انا شخصيا ضد اي طبيب يطلب من مريضه استعمال هاي السموم وخاصه البروسكار او بروبيسيا !
ونصيحه مني لوجه الله : تفائلو خيرا تجدوه .
نجاح العمليه يتعلق بقواك الداخليه ولا يتعلق لا ببروسكار ولا بمينوكسيديل ، لحتى تدرك جيدا مدى قوه ومدى اهميه وتأثير قواك الداخليه الخارقه على العمليه ،
خليك مؤمن من داخلك انه عمليتك ناجحه 100% وبدون اي هواجس او اي شكوك ومني الك العمليه راح تكون ناجحه بكل المقاييس .
كمان مره كل شي بيشتغل من الداخل قبل اي ادويه كيماويه واي فيتامينات وانت بتقرر انه تكون عمليتك ناجحه او لا .

ماجد محمد

مؤسس الموقع

لمن يستخدمها
ستة اشهر اذا لم تظهر نتيجة جيده لاستخدام
المينوكسيديل والفينسترايد البروسكار او البروبيشيا او اي من اسمائها التجارية فتوقف عن الاستمرار لانها لاتصلح لك
هكذا ينصح الاطباء

Agahmed

Member

انا ليه واحد صاحبى متابع معايا مع نفس الدكتور انا شفته من حوالى شهرين عند الدكتور وكان متابع من شهر 9 بس اناشوفته يومها فى شهر 2 كان نسبه الصلع عنده زى مهيا لاكن اتقبلنا انبارح صدفه كان الفرق كبير من صلع المقدمه لشعر قوى قصدى كان استخدامه لمه 6شهور مكنش فيه نتيجه لاكن لما شوفته بعد استخدامه لمه 8شهور شوفت نتيجه استنى وكمل ل8 شهور
وانا دلوقت ليه شهرين بستخدم المنوكسديل وابر البلازما ماش على نفس العلاج بس حاسس ان شعرى بقى للاسواء الشعر خف مع انى كنت فبل العلاج احسن بكتير

أعلى