bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

الزراعه في مصر خطر؟

somax

Member
يا جماعه هي الزراعه في مصر خطر انا هزرع الاسبوع الي جي والعمليه اصلا لوحدها محسساني انها خطر والظروف الماديه متسمحمش غير في مصر حد ينصحني بالله عليكم

ولد نجد 1

Active Member
رد: الزراعه في مصر خطر؟

لاتزرع بمصر لو تجلس اصلع طول عمرك ولا تزرع بمصر راح تدفع فلوس وماراح تعجبك النتيجة نصيحة اخ اصبر لحد ماتقدر تسافر لتركيا او ممكن سنة وينزل علاج نهائي للصلع

somax

Member

علي فكرة انت قولتيلي قبل كده وانا عمال اقول الظروف مش كويسه ماديا في هزرع في مصر في يا ريت لو في اي مساعده تاني قولي عليها

الشريـف

صديقي اسأل مجرب ولا تسأل خبير ، النصيحة لوجه الله تعالى لا تزرع لأنك راح تندم أشد الندم ، والانسان عنده رأس واحد ومنطقة مانحة واحدة اياك ثم اياك تخلي مين ما كان يعبث برأسك ، صدقني اللي راح تدفعه الآن ممكن تدفع 10 اضعافه لإصلاح ما أفسده اللي عملك العملية وممكن ما بقدر يصلحه أيضا ، ازرع في عيادة وعند اخصائي موثوق وغير هيك لا تخلي من هب ودب يعبث برأسك ، الزراعة عندنا في البلدان العربية مغامرة غير محمودة العواقب والنتائج ، الزراعة في عيادات معروفة أسلم وأفضل والنتائج الطبيعية أهم شيء ، ولا يغرك كلام ووعود اي عيادة تجعل من البشر فئران في حقل تجاربها ، تقبل مروري وشكرا لك

ولد نجد 1

Active Member

لاتغرك الاعلانات الي يحطوها الاطباء عندنا بالدول العربية تراها مدفوعة الثمن واعلانات نصب واحتيال والصور كلها اما معدل عليها بالفوتشوب ولا صور مسروقه من عيادات بدول اخرى الدولة العربية لاتصلح للزراعة في الوقت الحالي ولو كان هناك دكتور ناجح فعلا بمصر كان شفت الاقبال عليه من جميع الدول العربية يزرعون عنده بس لو رحت وراقب عيادة هالدكتور شهر بتلاحظ انه مايجيه الا الناس البسطاء الي مايعرفوا شي عن الزراعة يحسبوها اي عملية تجميل والسلام .. احذرررررر

somax

Member

ما انا هعمل عند دكتور شادي مغربي في مصر وفي ناس عملة عنده وبتقول انه مضمون عشان كده بسال وبتاكد

Narima

هي التكلفه في مصر بكام في تركيا بالاقامه ١٧٠٠ دولار غير تذكره الطيران فهل في مصر عند الدكنور شادي ارخص مع ان راءي ان الاطباء في مصر ليس عندهم الخبره الكافيه

somax

Member

انا هعملها ب 20الف جنيه عشان كده بسال

ريفالدو

اياك اياك لا مغربى ولا شامى اسال مجرب

Abo yazein

انا عملت زراعة فاشلة عند الدكتور مجدي عبدالسلام النتائج غير مرضية للأسف*

أعلى